Wygodna dostawa
(kurier, paczkomaty)
30 dni na odstąpienie od umowy
Darmowa wysyłka już od 300 zł
Szyfrowane dane i transakcje
Czas i koszty dostawy
Koszt wysyłki jest uzależniony od formy płatności. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy.
Koszty wysyłki na terenie Polski
Typ wysyłki
Przelew/płatność online
Kurier Fedex - 12 zł
Paczkomat Inpost - 10 zł
Kurier Inpost - 16 zł
Poczta Polska - Odbiór w punkcie - 12 zł
Odbiór osobisty - 0 zł
Płatność za pobraniem
Kurier Fedex - 16 zł
Paczkomat Inpost - 14 zł
Kurier Inpost - 17 zł
Poczta Polska - Odbiór w punkcie - 19 zł
Odbiór osobisty- 0 zł
Koszty wysyłki zagranicznej
(do/na Włoch, Wielkiej Brytanii, Węgry, Szwecji, Słowenii, Słowacji, Rumunii, Portugalii, Niemiec, Maltę, Łotwę, Luksemburgu, Litwę, Irlandii, Holandii, Hiszpanii, Grecji, Francji, Finlandii, Estonii, Danii, Czech, Cypr, Chorwacji, Bułgarii, Belgii, Austrii, Ukrainę, Rosji, Białoruś, Stanów Zjednoczonych, Kanady, Watykanu, Norwegii)
Typ wysyłki
Przelew tradycyjny
Poczta Polska - 100 zł
Płatność online - PayPal
Poczta Polska - 100 zł + 2.9% łącznej wartości zamówienia z kosztami przesyłki.
Czas dostawy
Czas dostawy w przypadku przesyłek krajowych wynosi zazwyczaj 1 dzień roboczy od dnia nadania przez nas przesyłki kurierowi. W niektórych przypadkach czas ten może się wydłużyć do dwóch dni roboczych ze względu na dużą liczbę paczek obsługiwanych przez kuriera, awarię samochodu, korki czy inne zdarzenia losowe, na które nie mamy wpływu.
W przypadku przesyłek zagranicznych realizowanych przez Pocztę Polską czas dostawy wynosi od 3 dni roboczych do maksymalnie 14 dni roboczych. Ze względu na dłuższy termin realizacji dostawy, zawsze wysyłamy numer listu przewozowego, dzięki któremu mogą Państwa sprawdzić na jakim etapie aktualnie jest proces dostawy.
Darmowa wysyłka
W przypadku zamówienia powyżej 300 zł wysyłka kurierem Fedex gratis.
Brak wybranej opcji dostawy w koszyku
W niektórych produktach wyłączyliśmy opcję dostawy przy pomocy paczkomatów i/lub kuriera, ze względów logistycznych lub przez względy estetyczne. W przypadku części produktów możemy na potrzebę klienta wysłać paczkę inną, niż domyślnie ustawioną formą wysyłki. W takich przypadkach prosimy o kontakt.
Zmiana opcji dostawy
W przypadku większych zamówień zastrzegamy sobie prawo do zmiany opcji wysyłki. Tego typu rozwiązanie będziemy stosować tylko w przypadku zamówień, które ze względu na wielkość nie zmieszczą się do paczkomatu (Inpost) lub przekroczą maksymalny rozmiar paczki dla formy dostawy odbioru w punkcie (Poczta Polska). W każdym takim przypadku będziemy się z Państwem kontaktować w celu ustalenia najwygodniejszej dla Państwa opcji.