Promocje
Pościel Lea róż 220x200
Pościel Lea róż 220x200
59,67 zł 52,00 zł
szt.
Narzuta Raquel srebrna 220x240
Narzuta Raquel srebrna 220x240
222,26 zł 200,03 zł
szt.
Poszewka Raquel 45x45
Poszewka Raquel 45x45
25,42 zł 22,88 zł
szt.
Ręcznik Azul amarant 70x140
Ręcznik Azul amarant 70x140
52,28 zł 41,82 zł
szt.
Ręcznik Azul ciemny turkus 70x140
Ręcznik Azul ciemny turkus 70x140
52,28 zł 41,82 zł
szt.
Ręcznik Azul czarny 70x140
Ręcznik Azul czarny 70x140
52,28 zł 41,82 zł
szt.
Łatwe zakupy


Wygodna dostawa
(kurier, paczkomaty)

Różne metody płatności

30 dni na zwrot towaru

 

Darmowa wysyłka już od 200 zł

Szyfrowane dane i transakcje

Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Robiąc zakupy w naszym sklepie mają Państwo 30 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt, prosimy o napisanie wiadomości z następującymi danymi:

  • imię i nazwisko
  • adres e-mail lub adres do korespondencji
  • nr telefonu
  • numer zamówienia 
  • powód zwrotu (opcjonalnie)

Wiadomość ta może być wysłana mailem, lub dołączona do paczki ze zwracanym produktem.

Będziemy zobowiązani jeśli napiszą Państwo dlaczego zwracają dany produkt. Taka informacja pomoże nam zwiększyć jakość naszych usług.

Produkty należy wysłać na adres: 

Anwo J i A Dawid Sp. J.
Bursaki 18a
20-150 Lublin

W razie potrzeby możemy zlecić kurierowi przyjazd w wybrane miejsce i odebranie paczki. Takie rozwiązanie sugerujemy szczególnie w przypadku dywanów, gdzie ze względu na wymiary produktu, będzie to najwygodniejsza i najkorzystniejsza dla Państwa opcja.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami prosimy o dołączenie wszystkich otrzymanych z nim/nimi akcesoriami oraz paragon lub fakturę.

Informujemy, że nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem.

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji

W przypadku reklamacji prosimy o kontakt na nasz adres mailowy sklep@lagante.pl W celu szybszej realizacji prosimy wypełnić go następującymi danymi.  

  • imię i nazwisko
  • adres e-mail lub adres do korespondencji
  • nr telefonu
  • numer zamówienia 
  • przyczyna reklamacji

Pomocne okaże się również zdjęcie wady produktu lub przesyłki, dlatego gdyby była taka możliwość prosimy dołączenie go do wiadomości.

2. Odesłanie produktu

Po weryfikacji i akceptacji reklamacji o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

Informujemy, że nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Anwo J i A Dawid Sp. J.
Bursaki 18a
20-150 Lublin

Zwrot środków

Środki zwracamy zazwyczaj w ciągu 24h od otrzymania paczki. W przypadku niektórych okresów jak święta, czas ten może się wydłużyć do maksymalnie 3 dni roboczych.

W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji i chętnie odpowiemy na dodatkowe pytania. 

 
 
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier Fedex) już od 200,00 zł.
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl